Námi sjednaní přepravci GLS, DPD a Toptrans doručují zboží po celé České republice a Slovensku. Zboží Vám bude doručeno do dvou pracovních dnů od potvrzení expedice objednávky naším pracovníkem. V případě doručení na Slovensko se může doba dodání prodloužit. Potvrzení Vám přijde na e-mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem.

Česká Republika

objednané zboží do 10kg bude doručeno po České republice přepravní službou GLS. Dále je možné osobníhí vyzvednutí na odběrném místě či samoobslužném boxu DPD Pickup. Přehled výdejních míst v ČR naleznete ZDE.

objednané zboží nad 10kg bude doručeno po České republice přepravní službou Toptrans a to za 1. uzamykatelné dveře.

  • Při nákupu zboží nad 2.500,-Kč a doručení na území ČR hradí náklady na dopravu zboží Prodávající.
  • Běžná doba doručení od převzetí zásilky přepravní službou je 1-3 pracovní dny. 
  • Během předvánočního období se doba dodání může prodloužit.

Slovensko

objednané zboží do 10kg bude doručeno na Slovensku na adresu zákazníka přepravní službou GLS/DPD.

objednané zboží nad 10kg bude doručeno na Slovensku přepravní službou Toptrans a to za 1. uzamykatelné dveře.

  • na Slovensko se nevztahuje akce dopravy zdarma při nákupu nad 2.500,-Kč a dopravné hradí vždy Kupující. Cena dopravy je uvedena v košíku podle zvoleného dopravce.

PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY

Při přebírání zásilky od přepravní společnosti je nezbytně NUTNÉ zkontrolovat obal zásilky. Pokud je obal poškozen jedná se o zjevnou vadu. V takovém případě sepište se řidičem škodní zápis nebo tuto skutečnnost uveďte v předávacím protokolu, případně zboží nepřebírejte vůbec. Řidič zásilku vrátí zpět do našeho skladu, kde bude zboží zkontrolováno.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba nás o této skutečnosti neprodleně po rozbalení informovat a to prostřednictvím e-mailu reklamace@edepo.cz. Na tento email zašlete popis poškození, fotografie a to včetně obalového materiálu (vnější obal krabice, její výplň, polystyren a případný balící materiál jako je bublinková a smršťovací fólie).

Pokud neprodleně po doručení nedojde k zahájení reklamace poškozeného nebo nekompletně dodaného zboží, na pozdější dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky nemusí být brána zřetel. 

Platba

  • platba platební kartou na e-shopu
  • rychlé platby GoPay (až 20 platebních metod)
  • platba bankovním převodem (zboží bude odesláno po připsání platby na účet Prodejce)
  • na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka dopravce)

Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem Prodávajícího.